۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

مساجد شمال شرق تهران غبارروبی شد

مساجد شمال شرق تهران غبارروبی شد

شهردار منطقه چهار تهران از غبارروبی مساجد شمال شرق تهران خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان 136 مسجد شمال شرق تهران غبار روبی و شستشو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حسن کریمیان با اعلام این خبر و با اشاره به نزدیک شدن به ماه نور و رحمت و نامگذاری ده روز پایانی ماه شعبان به عنوان دهه تكريم و غبارروبي مساجد گفت: در آستانه ماه مبارك رمضان آئين غبارروبي و آماده سازي مساجد سطح منطقه 4 به مرحله اجرا درآمد و به پایان رسید.

وی اجراي طرح تكريم و غبارروبي مساجد را امري پسنديده و موثر در بهره گيري از فضاي معنوي ماه پرفضيلت و معنوی رمضان برشمرد و خاطرنشان كرد:  غبارروبی مساجد از فریضه های ناب اسلامی است که در دهه پایان ماه شعبان در اولویت کارهای منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه چهار با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان افزود: برپايي محافل انس با قرآن، تجليل از نخبگان علمي و پ‍ژوهشي، تجليل از حافظان، قاريان و مفسران قرآن، تجلیل از خانواده شهدا و اطعام ایتام از مهم ترين برنامه هاي اين ماه است كه با محوريت مساجد در سطح محلات منطقه4 انجام خواهد شد.

کریمیان با اشاره به اهميت تامين آرامش و رفاه روزه داراني كه براي فعاليت هاي ديني از اماكن مذهبي این منطقه استفاده مي كنند گفت: علاوه بر مساجد، آماده سازي حسینیه های سطح منطقه نيز در دستور كار اداره خدمات شهری است تا بستری مناسب برای انجام فعالیت های معنوی روزه داران گرانقدر فراهم گردد.

وی خاطر نشان کرد: آذین بندی، شستشوی نمای داخل و بیرون و همچنین غبار روبی بیش از 130 مسجد منطقه چهار از جمله اقدامات ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 2092896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha